What would you like to find?

Pirkimo ir paslaugų teikimo taisyklės

PIRKIMO IR PASLAUGŲ TEIKIMO TAISYKLĖS
Taisyklės atnaujintos 2025 m. liepos 17 d.


I. BENDROSIOS NUOSTATOS


1.1. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Bambino SPA, UAB (juridinio asmens kodas 304866793, registruotos buveinės adresas Saulėgrąžų g. 1-22, Kaunas (toliau – Pardavėjas) valdomos internetinės parduotuvės www.bambinospa.lt (toliau – Svetainė) naudojimosi sąlygas ir tvarką. Taisyklėse nustatoma: prekių ir paslaugų įsigijimo tvarka, pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo sąlygos, prekių pristatymo tvarka, pirkėjo ir pardavėjo teisės, pareigos, atsakomybė ir kitos su prekių ir paslaugų pirkimu susijusios sąlygos.
1.2. Pardavėjo teikiamos paslaugos apima: specialistų konsultacijas, kineziterapinius individualius bei grupinius kūdikių ir vaikų plukdymus baseine, plaukimo pamokas, masažus, kineziterapines individualias ir grupines mankštas salėje, „Watsu“ terapiją, haloterapiją (toliau – Paslaugos). Gydymo paslaugoms priskirtina specialistų konsultacijas, individualius bei grupinius kūdikių ir vaikų plukdymus baseine, masažus, kineziterapiją, heloterapiją, o plaukimo pamokos ir Watsu“ terapija priskirtina komercinėms paslaugoms. Svetainėje išskirtas paslaugas galima įsigyti vienkartiniams apsilankymams ir abonementu (toliau – Abonementai). Abonementus įsigyti galima sumokėjus numatytą pasirinktų Paslaugų kainą.
1.3. Pardavėjo parduodamos prekės apima: dovanų kuponus, skirtus atsiskaitymui Svetainėje ar Klinikoje (toliau – Dovanų kuponai), taip pat su Pardavėjo veikla susijusias (toliau – Prekės). Toliau Paslaugos, Dovanų kuponai, ir Prekės kartu vadinami – Produktais.
1.4. Su Pardavėju galite susisiekti šiais kontaktais:
Tel.: +370 600 16669
El. paštas: info@bambinospa.lt
Internetu: https://www.bambinospa.lt
Adresas:
Europos pr. 32, Kaunas
PLC „Mega“ Islandijos pl. 32, Kaunas
Prašiškių g. 47, Didžioji Riešė, Vilniaus raj.
1.5. Jūs galite pateikti užsakymą dėl Produktų įsigijimo Svetainėje (toliau – Užsakymas) tik tuo atveju, jeigu esate pilnametis asmuo ir turite teisę sudaryti teisinius sandorius pagal galiojančius teisės aktus, bei sutinkate laikytis šių Taisyklių ir Privatumo politikos nuostatų. Jeigu Jums mažiau nei 18 metų, teikti Užsakymą Svetainėje galite tik turėdami tėvų arba kitų teisėtų atstovų sutikimą. Atliekant pirkimą, patvirtinate, kad esate ne jaunesnis kaip 18 metų amžiaus arba gavote sutikimą iš tėvų arba teisėto globėjo, kuris yra ne jaunesnis nei 18 metų amžiaus ir sutiko su šiomis Sąlygomis jūsų vardu.
1.6. Pirkėjas prieš atlikdamas mokėjimą sutinka su šiomis taisyklėmis.
1.7. Pirkėjas turi teisę susipažinti su internetinėje parduotuvėje parduodamų Pardavėjo Paslaugų, abonementų, bei Prekių kainomis.
1.8. Perkant paslaugas/prekes turi būti nurodomi teisingi asmeniniai pirkėjo duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresais ir telefono numeris. Patvirtindamas paslaugų/prekių užsakymą įsipareigojate patikrinti, ar visi įvesti duomenys yra teisingi. Pasikeitus nurodytiems duomenims po registracijos į paslaugas nedelsdamas turite apie tai informuoti Pardavėją.
1.9. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad Paslaugų Užsakymo pateikimas Svetainėje nėra laikomas konkretaus vizito laiko rezervacija. Įsigiję Paslaugas, susisiekite su Pardavėju per Svetainėje pateiktą kontaktinėje skiltyje formą, elektroniniu paštu ar telefonu. Pardavėjo specialistai padės Jums pasirinkti tinkamiausią gydytoją kineziterapeutą ar kitą specialistą bei suderinti Paslaugų suteikimo laiką.


II. UŽSAKYMŲ TEIKIMAS


2.1. Jums apsilankius Svetainėje ir pasirinkus konkretų Produktą (t. y. Prekę, Paslaugą, Dovanų kuponą ar Abonementą), pagal tokį pasirinkimą automatiškai suformuojamas prekių ir paslaugų krepšelis (toliau – Krepšelis).
2.2. Suformavus Krepšelį ir ketinant pateikti Užsakymą, turite pateikti visus Užsakymo formoje nurodytus duomenis, įskaitant, bet neapsiribojant, vardą, pavardę, kontaktinius duomenis bei informaciją, būtiną tinkamam Paslaugų suteikimui ar Prekių pristatymui.
2.3. Prieš patvirtindami Užsakymą, įsitikinkite, jog pateikti duomenys yra teisingi, o Krepšelio turinys atitinka Jūsų pageidavimus. Jūs turite galimybę peržiūrėti ir koreguoti Krepšelio (planuojamo pateikti Užsakymo) turinį bei ištaisyti duomenis. Užsakymas galutinai patvirtinamas, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti
užsakymą“ (arba analogišką funkcionalumą turintį mygtuką Svetainėje).
2.4. Informuojame, kad Jūsų pateiktų asmens duomenų valdytojas yra Pardavėjas. Jūsų asmens duomenys tvarkomi tik tais tikslais, sąlygomis ir tvarka, kurie nustatyti šiose Taisyklėse ir Svetainėje paskelbtoje Privatumo politikoje.
2.5. Pateikdami Užsakymą Svetainėje, patvirtinate, kad suprantate, jog toks veiksmas laikomas pasiūlymu sudaryti prekių ir (ar) paslaugų pirkimo–pardavimo sutartį su Pardavėju. Visos Svetainėje ir Užsakyme nurodytos kainos yra pateikiamos eurais (EUR) ir laikomos galutinėmis – į jas įskaičiuoti visi taikytini mokesčiai.
2.6. Svetainėje galite atsiskaityti elektronine bankininkyste, banko pavedimu, naudodamiesi elektroninių pinigų sąskaitų sistema „Paysera“. Atsakomybė už duomenų saugumą mokėjimo metu šiuo atveju tenka mokėjimo paslaugos teikėjui. Mokėjimas turi būti atliktas nedelsiant po Užsakymo pateikimo.
2.7. Grynaisiais pinigais arba banko kortele galima atsiskaityti tik įsigyjant prekes ir paslaugas Bambino SPA veiklos adresais.
2.8. Jūsų Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Pardavėjas. Pirkimo-pardavimo sutartis laikoma sudaryta tik tada, kai Pardavėjas gauna iš mokėjimo paslaugų teikėjo patvirtinimą apie sėkmingą atsiskaitymą.
2.9. Pardavėjas pradeda vykdyti Užsakymą tik po to, kai gaunamas mokėjimo patvirtinimas. Jūsų nurodytu el. pašto adresu automatiškai išsiunčiamas Užsakymo patvirtinimo laiškas, kuriame pateikiama informacija apie Užsakymo turinį ir Jūsų pateiktus duomenis. Tuo atveju, jeigu įsigijote Paslaugas, gavę Užsakymo patvirtinimą, turite susisiekti su Pardavėju šių Taisyklių pradžioje nurodytais kontaktais (telefonu, el. paštu arba per Svetainėje pateiktą registracijos formą), kad būtų suderintas paslaugų suteikimo laikas ir specialistas.


III. PRODUKTŲ SAVYBĖS IR KOKYBĖ


3.1. Produktų savybės nurodomos Svetainėje prie kiekvieno Produkto aprašymo. Pardavėjas užtikrina, kad visi Svetainėje siūlomi Produktai atitinka galiojančiuose teisės aktuose nustatytus kokybės ir saugos reikalavimus.
3.2. Pateikdami užsakymą, Jūs patvirtinate, jog esate susipažinę su Prekės aprašymu, įskaitant jos pagrindines savybes, ir suprantate, jog tam tikri Prekių parametrų neatitikimai (pvz., spalvos, formos, proporcijos) gali atsirasti dėl Jūsų naudojamo ekrano, įrenginio vaizdo raiškos ar nustatymų ypatumų.
3.3. Tokie vizualiniai ar proporciniai skirtumai nelaikomi Prekių trūkumais, nebent būtų objektyviai įrodyta, kad neatitikimai atsirado dėl Pardavėjo ar jo pasitelktų trečiųjų asmenų kaltės (pvz., neteisingai pateikto produkto aprašymo ar vaizdinės medžiagos).
3.4. Pardavėjas įsipareigoja perduoti Prekes, kurios iš esmės atitinka informaciją, nurodytą Svetainėje pateiktame Prekės aprašyme. Pardavėjas taip pat įsipareigoja pateikti Jums Užsakyme nurodytą Prekių asortimentą ir kiekį.
3.5. Pardavėjas neatsako už neatitikimus tarp Užsakyme nurodyto ir faktiškai perduoto Prekių kiekio ar asortimento, jeigu tokie neatitikimai kilo dėl to, kad Jūs Užsakymo metu pateikėte netikslius, neišsamius ar klaidinančius duomenis.
3.6. Pardavėjas įsipareigoja suteikti Jums Paslaugas pagal sąlygas, kurios yra nurodytos Svetainėje pateiktame konkrečios Paslaugos aprašyme. Paslaugos turinys, apimtis, suteikimo sąlygos ir galiojimo laikotarpis laikomi esminėmis pirkimo–pardavimo sutarties sąlygomis.
3.7. Paslaugos galiojimo laikotarpis nurodomas Svetainėje prie kiekvienos Paslaugos ir (arba) Užsakymo patvirtinime. Jei Paslaugos galiojimo laikotarpiu Jūs Paslauga nepasinaudojate, laikoma, kad Pardavėjo prievolė buvo įvykdyta tinkamai. Tokiu atveju Paslauga laikoma nesuteikta dėl Pirkėjo kaltės, ir sumokėta suma negrąžinama, nebent teisės aktai numato kitaip.


IV. PREKIŲ PRISTATYMAS


4.1. Užsakydami Prekes, Jūs turite pasirinkti Prekių pristatymo būdą ir nurodyti Prekių pristatymo adresą. Pristatymas galimas šiais būdais: per kurjerį, į siuntų savitarnos terminalus paštomate OMNIVA. Artimiausią paštomatą galima pasirinkti prekių užsakymo metu. Po užsakymo pasikeisti pristatymo vietos nėra galima.
Pristatymo terminas 2-5 darbo dienos. Kai pageidaujate, kad prekės būtų pristatytos ne Lietuvoje, Užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu.
4.2. Prekes taip pat galite atsiimti patys Pardavėjo veiklos adresais, Svetainėje nurodytu konkretaus centro darbo laiku:
Europos pr. 32, Kaunas
PLC „Mega“ Islandijos pl. 32, Kaunas
Prašiškių g. 47, Didžioji Riešė, Vilniaus raj.
4.3. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad nurodyti Prekių pristatymo ar atsiėmimo laikai yra preliminarūs. Nors mes visada stengiamės įvykdyti užsakymą kiek įmanoma greičiau, kartais jo paruošimas gali užtrukti ilgiau dėl didelio užsakymų kiekio ar pristatymo paslaugų teikėjų užimtumo. Neturint prekės sandėlyje ar esant kitiems
pristatymo sutrikimams Pirkėjas informuojamas apie ilgesnį pristatymo terminą. Nesutarus dėl ilgesnio pristatymo termino Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą ir susigrąžinti sumokėtus pinigus.
4.4. Pardavėjas visada informuoja apie pristatymo statusą, sekite šią informaciją.
4.5. Tais atvejais, kai priėmę Prekes pastebite, jog siuntoje nėra užsakytos Prekės, informuokite apie tai Pardavėją nedelsdami.
4.6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad Prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
4.7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl jūsų kaltės arba dėl nuo jūsų priklausančių aplinkybių.


V. PREKIŲ KEITIMAS ARBA GRĄŽINIMAS


Sutarties atsisakymas per 14 dienų (taikoma tik vartotojams) 5.1. Jeigu perkate Svetainėje kaip vartotojas (t. y., fizinis asmuo, veikiantis su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais)), Svetainėje pirktas Prekes (kol jos nėra išpakuotos) turite teisę grąžinti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai gavote Prekę. Tai galite atlikti nenurodydami priežasties (t. y. pasinaudodami savo teise atsisakyti nuotolinės sutarties, kurią Jums suteikia Lietuvos ir Europos Sąjungos teisės aktai). Ši sąlyga netaikoma Abonementams ir Dovanų kuponams, jie yra negrąžinami.
5.2. Atkreipiame dėmesį, kad dalis Svetainėje siūlomų Prekių patenka į Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis, kai vartotojai neturi ankstesniame paragrafe aptartos teisės atsisakyti sutarties. Todėl negalite atsisakyti sutarties ir nenurodydami priežasties grąžinti Prekių (pavyzdžiui,
kosmetinių prekių, kūno priežiūros priemonių), jeigu jas išpakavote, nes tuomet jos tampa netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
5.3. Jeigu atsisakote sutarties, Jums grąžinant Prekę, ji turi būti neišpakuota, nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos, prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Mes laikysime, kad šį reikalavimą įvykdėte, jeigu apžiūrėdami
Prekę, būsite atlikę tik tokius veiksmus, kurie būtini Prekės įvertinimui ir kuriuos įprastai atliktumėte, jeigu Prekę apžiūrėtumėte fizinėje parduotuvėje. Norėdami įgyvendinti šią teisę, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekės gavimo dienos pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu ir prisegti
pirkimo įrodymą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo-keitimo dokumentą, kuris Jums pateikiamas kartu su preke
5.4. Nusprendę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, turite nedelsdami ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, išsiųsti Prekes atgal Pardavėjui šiuo adresu: Europos pr. 32, Kaunas.
5.5. Terminas bus nepažeistas, jeigu Jūs Prekes išsiuntėte prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų terminui. Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas turite padengti Jūs, išskyrus atvejus, kuomet grąžinimo priežastimi yra užsakymo neatitinkanti arba brokuota Prekė.
5.6. Jeigu atsisakote pirkimo – pardavimo sutarties, Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kai apie grąžinimą pranešėte Pardavėjui el. paštu, tačiau ne anksčiau nei Pardavėjas gaus grąžintą Prekę (nebent Pardavėjas savo nuožiūra nuspręs nelaukti grąžinamos Prekės) grąžinti į Jūsų nurodytą banko sąskaitą visus už Prekę bei jos pristatymą (jos įsigijimo metu) sumokėtus pinigus.
5.7. Didmenininkai ir kiti pirkėjai, kurie perka Svetainėje ne vartojimo tikslais, neturi teisės atsisakyti sutarties, nebent su Pardavėju yra aiškiai raštu susitarta kitaip arba tokią galimybę numato teisės aktų reikalavimai. Netinkamos kokybės Prekės 5.8. Prekėms yra taikoma Lietuvos Respublikos įstatymuose numatyta garantija pagal įstatymą, tai yra, Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią Prekių kokybės reikalavimų neatitiktį Prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo Prekės pristatymo.
5.9. Jeigu Svetainėje ar Pardavėjo veiklos adresu pirkta Prekė yra netinkamos kokybės, Jūs turite teisę įstatymų numatyta tvarka ir terminais prašyti, kad Pardavėjas nemokamai pašalintų Prekės trūkumus arba pakeistų netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke, o įstatymų numatytais atvejais prašyti atitinkamai sumažinti kainą, arba grąžinti Prekę.
5.10. Jeigu manote, kad Svetainėje pirkta Prekė yra netinkamos kokybės ir nustatėte jos trūkumus, Jūs turite ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo neatitikties aptikimo dienos pranešti apie tai ir apie savo pageidaujamą sprendimo būdą Pardavėjui el. paštu: info@bambinospa.lt 5.11. Pranešdami apie netinkamos kokybės Prekę, pateikite išsamų aprašymą, kur ir kada atsirado defektas, pridėkite Prekės ir defekto nuotraukų ir kitą susijusią informaciją, padėsiančią nustatyti defektą.
5.12. Pirkėjo teisės, susijusios su netinkamos kokybės Prekėmis, įgyvendinamos Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.364(1)- 6.364(3) straipsniuose numatyta tvarka.


VI. DOVANŲ KUPONAI


6.1. Dovanų kuponai galioja juose nurodytą laikotarpį. Dovanų kupono gavėjas turi panaudoti Dovanų kuponą Svetainėje (tai yra Dovanų kuponu atsiskaityti už Svetainėje siūlomas Prekes ir Paslaugas) arba Paslaugų teikimo vietoje per Dovanų kupone nurodytą laikotarpį. Nepanaudojus Dovanų kupono per jame nurodytą
laikotarpį, nurodytas laikotarpis nepasibaigus jo galiojimui, Dovanų kupono galiojimą galima pratęsti už papildomą 10 Eur mokestį 30 kalendorinių dienų laikotarpiui, , tačiau to nepadarius per Dovanų kupono galiojimo laikotarpį, Dovanų kuponas netenka galios, o pinigai, sumokėti už Dovanų kuponą, negrąžinami.
Dovanų kuponai į pinigus nekeičiami. Dovanų kuponai negrąžinami.
6.2. Dovanų kuponas jo galiojimo laikotarpyje gali būti panaudotas per kelis kartus išskaidant dovanų kupono vertę. Visa dovanų kupono vertė turi būti panaudota iki jo galiojimo pabaigos.
6.3. Jeigu klientas dovanų kuponu įsigyja abonementą, abonemento galiojimas laikas skaičiuojamas nuo abonemento įsigijimo, nepriklausomai nuo dovanų kupono įsigijimo datos.


VII. PASLAUGŲ ĮSKAITANT ABONEMENETŲ UŽSAKYMAS IR NAUDOJIMO TVARKA


7.1. Svetainėje vienkartines Paslaugas arba Paslaugų Abonementus galima įsigyti Jums apsilankius Svetainėje ir pasirinkus konkrečią Paslaugos savybę, numatančią vienkartinę ar abonementinį tos pačios rūšies Paslaugų kiekį, pagal tokį pasirinkimą automatiškai suformuojamas prekių ir paslaugų krepšelis.
7.2. Abonementas galioja nuo jų įsigijimo dienos ir turi būti išnaudojami ne vėliau kaip per 6 mėnesius.
7.3. Abonementą galite perleisti kitam asmeniui tik prieš tai informavus Pardavėjo administraciją elektroniniu paštu info@bambinospa.lt,. Perleidus Abonementą kitam asmeniui, perleidžiamos visos Abonemento turtinės ir neturtinės
7.4. Už nepanaudotus Abonementus pinigai nėra grąžinami ar kitaip kompensuojami, Abonementai negali būti pratęsiami po jų galiojimo pabaigos, nebent įsigyta paslaugas nebuvo suteikiama dėl Pardavėjo kaltės.
7.5. Kai įsigyta Paslauga nebuvo suteikiama dėl Pardavėjo kaltės, tokiu atveju jums gali būti suteikiama kompensacija už nepanaudotą Abonemento dalį arba Abonementas pratęsiamas papildomam iki 30 k. d. laikotarpiui, pagal Pardavėjo individualiai įvertinta situaciją. Pirkėjui nėra kompensuojamos jokios kitos
patirtos papildomos išlaidos, pvz. kelionės ir pan., taip pat moralinė žala bei sumokėti administraciniai mokesčiai už faktiškai suteiktas vienkartines paslaugas.
7.6. Siekiant panaudoti Abonementą arba gauti vienkartinę įsigytą Paslaugą yra reikalinga išankstinė registracija kiekvienam apsilankymo kartui ir praleidus užsiėmimą be išankstinio informavimo prieš 12 val. papildomas užsiėmimas nekompensuojamas. Klientui atšaukus vizitą likus mažiau nei 12 valandų iki jo pradžios arba neatvykus ir nepranešus, paslauga laikoma suteikta ir sumokėti už ją pinigai yra negrąžinami/abonemento kartas nuskaičiuojamas ir nekompensuojama kita paslauga. Klientui vėluojant į paslaugą daugiau kaip 15 minučių paslauga laikoma suteikta ir sumokėti už ją pinigai yra negrąžinami/abonemento kartas
nuskaičiuojamas ir nekompensuojama kita paslauga.
7.7. Paslauga gali būti atšaukiama internetinėje registracijos sistemoje kliento aplinkoje, telefonu +370 60016669 klinikos darbo metu, palikus žinutę socialiniuose tinkluose arba elektroninio pašto adresu info@bambinospa.lt. Paslaugos atšaukimo laikas laikomas žinutės/laiško gavimo laikas (net jei neatsakoma į ją), internetinėje sistemoje fiksuotas atšaukimas arba atsilieptas telefoninis skambutis.
7.8. Įsigijus paslaugų abonementą, įsipareigojate planuoti vizitus ir registruotis paslaugoms tokiu būdu, kad apsilankymai būtų paskirstyti tolygiai visam abonemento galiojimo laikotarpiui. Pardavėjas pasilieka teisę negarantuoti laisvų laikų paskutinėmis galiojimo dienomis, jei delsiate registruotis ir dėl to paslaugų
neįmanoma suteikti dėl specialistų užimtumo. Pardavėjas neįsipareigoja klientui priminti ar kitaip informuoti apie artėjančią abonemento galiojimo pasibaigimo datą. Todėl prieš įsigyjant Abonementą visada privalote įvertinti visas Pardavėjo aplinkybes, įskaitant datą, laiką ir kitas aktualias Paslaugų teikimo sąlygas prieš atliekant pirkimą.
7.9. Nepanaudotos paslaugos negrąžinamos ir nekompensuojamos.
7.10. Abonementai gali būti pratęsti už papildomą 10 Eur mokestį 30 kalendorinių dienų laikotarpiui.
Abonementas pratęstas turi būti dar jo galiojimo laiku ir pratęsimo laikas skaičiuojamas nuo abonemento galiojimo pasibaigimo dienos. Pratęsimų skaičius nėra ribojamas. Abonemento galiojimo laikotarpiu nepanaudotos paslaugos gali būti keičiamos į kitas klinikoje teikiamas paslaugas. Paslaugų keitimas daromas
pagal likutinę abonemento piniginę vertę. Jeigu klientas abonemento likusias paslaugas keičia į kitas paslaugas ir įsigyja naują abonementą, naujo abonemento galiojimas lieka toks pats kaip pirminio. Jeigu keičiant paslaugas yra primokama daugiau nei keičiama vertė, naujo abonemento galiojimas skaičiuojamas
nuo jo įsigijimo datos.
7.11. Pardavėjas pasilieka teisę keisti specialistų tvarkaraščius, laikinai stabdyti paslaugų teikimą dėl nenumatytų aplinkybių (pvz., techninių trikdžių, ligos), apie tai informavęs jus kuo įmanoma anksčiau.
7.12. Abonemento Pirkėjui mirus, jo Abonemento galiojimas baigiasi nuo tos dienos, kada Pardavėjas apie tai sužinojo. Pardavėjas per 5 (penkias) darbo dienas paskutiniu žinomu Abonemento Pirkėjo adresu, registruotu laišku, išsiunčia informacinį pranešimą apie Pirkėjo Abonemento galiojimo pabaigą ir galimybę susigrąžinti nepanaudotą pinigų likutį per 3 (tris) mėnesius nuo laiško išsiuntimo dienos. Paveldėtojams per nurodytą laiką nepateikus prašymo raštu grąžinti nepanaudotus pinigus už Pirkėjo Abonementą, pinigai vėliau nėra grąžinami ir atitenka Pardavėjui.


VIII. ATSAKOMYBĖ


8.1. Pardavėjo atsakomybė už Produktų kokybę yra nustatyta taikytinuose teisės aktuose.
8.2. Jūs turite pateikti Pardavėjui visą teisingą ir išsamią prašomą pateikti informaciją ir laikytis šių Taisyklių reikalavimų.


IX. PAKEITIMAI IR NUTRAUKIMAS
9.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles, Prekių ir Paslaugų kainas. Naujausia (aktuali) Taisyklių versija visada bus matoma ir pasiekiama Svetainėje. Prieš patvirtindami Užsakymą, Jūs privalote susipažinti su tuo metu galiojančia Taisyklių redakcija. Kiekvienam Užsakymui bus taikoma Taisyklių redakcija, kuri galiojo tokio Užsakymo patvirtinimo metu.
9.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu nebetęsti (nutraukti) Svetainės veiklą. Pardavėjas užtikrina, jog tokiu atveju veiklos nutraukimas neturės įtakos tuo metu galiojančių Užsakymų ar Dovanų kuponų, kurių galiojimo laikas nepasibaigęs, vykdymui.


X. KITOS SĄLYGOS


10.1. Visiems iš šių Taisyklių ar jų pagrindu sudarytų sutarčių kylantiems teisiniams santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
10.2. Bet kokie iš šių Taisyklių ar atskiros pirkimo-pardavimo sutarties kylantys arba su jomis susiję ginčai, nesutarimai ar pretenzijos, taip pat jų pažeidimo, nutraukimo ar galiojimo klausimai yra sprendžiami derybų būdu, o nepavykus susitarti Lietuvos Respublikos teritorijoje veikiančiuose ginčus nagrinėjančiuose
organuose pagal bendrąsias teismingumo taisykles.
10.3. Ginčai dėl Prekių ir komercinių paslaugų, tokių kaip plaukimo pamokos ir Watsu“ terapija, kylantys tarp Pirkėjo (vartotojo) ir Pardavėjo, yra laikomi vartojimo ginčais ir gali būti sprendžiami neteisminiu būdu. Vartojimo ginčus, kylančius tarp Pirkėjo (vartotojo) ir Pardavėjo dėl Prekių sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (toliau – VVTAT) – vartojimo ginčų neteisminio sprendimo institucija. VVTAT kontaktai: A. Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius; tel. (+370 5) 262 6751; el. paštas tarnyba@vvtat.lt; interneto svetainės adresas: https://www.vvtat.lt. Prašymą ar skundą galima pateikti elektroniniu būdu per Vartotojų teisių informacinę sistemą (VTIS): https://vtis.lt/). Skundą ar prašymą dėl Prekių galima taip pat pateikti per elektroninę ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr/.
10.4.  Visų Europos Sąjungos valstybių vartojimo ginčų sprendimo įstaigų, siūlančių ikiteisminio ginčų sprendimo procedūras, sąrašas čia: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2.
10.5. Ginčai dėl gydymo Paslaugų kokybės ar galimos žalos Jums sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymu bei kitais taikytinais teisės aktais. Jūs, kaip pacientas, manantis, kad teikiant Paslaugas buvo pažeistos Jūsų teisės, turite teisę pateikti skundą Pardavėjui
per vienus metus nuo pažeidimo paaiškėjimo, bet ne vėliau kaip per trejus metus nuo jo padarymo dienos. Skundas dėl nekokybiškų Paslaugų turi būti pateikiamas Pardavėjui. Skunde turi būti aiškiai nurodytos galimai pažeistos teisės, faktinės aplinkybės ir konkretūs reikalavimai. Pridedami dokumentai (jei yra), pagrindžiantys skundo turinį. Jei skundą teikia Jūsų, kaip kliento, atstovas – pateikiamas atstovavimą patvirtinantis dokumentas. Jei nepateikti visi reikiami dokumentai ar informacija, Pardavėjas per 3 darbo dienas informuoja
Jus apie trūkumus, kuriuos būtina pašalinti per 30 kalendorinių dienų. Trūkumų nepašalinus, skundas nenagrinėjamas, tačiau gali būti pateiktas iš naujo.
10.6. Jeigu Jūs, kaip pacientas, nesutinkate su Pardavėjo sprendimu arba skundas nėra priimamas ar išnagrinėjamas per nustatytą terminą, Jūs galite kreiptis tiesiogiai į teismą arba Valstybinę akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybą (dėl Paslaugų kokybės ar prieinamumo) elektroniniu paštu (pzksekretoriatas@vaspvt.gov.lt); paštu (A. Juozapavičiaus g. 9, LT-09311 Vilnius); atvykus į Valstybinę akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybą prie Sveikatos apsaugos ministerijos (A. Juozapavičiaus g. 9, LT-09311 Vilnius).
10.7. Visi įspėjimai ar kiti pranešimai, susiję su Svetaine, šiomis Taisyklėmis, turi būti pateikiami el. paštu (siunčiant Pardavėjui – Taisyklių pradžioje nurodytu el. pašto adresu, siunčiant Jums – Užsakymo metu pateiktu el. pašto adresu).
10.8. Jei kuri nors iš šių Taisyklių nuostatų yra arba tampa visiškai arba iš dalies nebegaliojanti, likusių nuostatų galiojimui tai įtakos neturi.